ტრენინგის აღწერა: ორგანიზაციის ეფექტიანი მუშაობის უზრუნველსაყოფად, ორგანიზაციისათვის ერთ-ერთ უპირველეს საკითხს სამუშაოს ხარისხის მართვა უნდა წარმოადგენდეს. აღნიშნული კურსი ისეთ საკითხებს მოიცავს, რომლის საშუალებითაც მონაწილეები ხარისხის მართვის მნიშვნელოვნების გაცნობიერებას შეძლებენ, შეიძენენ იმ კონკრეტული უნარებს და გაეცნობიან იმ კონკრეტულ ტექნიკებს, რომელიც ხარისხის პოლიტიკის შექმნაში, მართვასა და შეფასებაში დაეხმარებათ.
ტრენინგის ძირითადი თემები:
ტრენინგის მიზანი: იმ ცოდნის გადაცემა და უნარების გამომუშავება, რომელიც ტრენინგის კურსის მონაწილეებს დაეხმარება, რომ საკუთარ ორგანიზაციაში არსებული ხარისხის მართვის სისტემა, პროცესები, პროცედურები და რეგულაციები გააანალიზონ; არსებული პრაქტიკა ხარისხის მართვის საერთაშორისო სტანდარტებით გათვალისწინებულს შეადარონ და ორგანიზაციის საჭიროებაზე მორგებული ეფექტური და ეფექტიანი ხარისხის მართვის სისტემა შეიმუშავონ, შეძენილი ცოდნა ხარისხის შიდა აუდიტების ეფექტიანად წარმართვისთვის გამოიყენონ.
ტრენინგის შედეგად მონაწილეები შეძლებენ:
მონაწილეობის წინაპირობა: არ აქვს
მიზნობრივი ჯგუფი: ტრენინგი საინტერესოა იმ პირებისათვის, რომლებიც ორგანიზაციაში ხარისხის მართვის საკითხებზე არიან პასუხისმგებელი
ტრენინგის ხანგრძლივობა: 2 დღე (14 საათი). დამკვეთის საჭიროებიდან გამომდინარე, სასწავლო ცენტრთან შეთანხმებით, შესაძლებელია ტრენინგი გადანაწილდეს რამდენიმე დღეზე.