ტრენინგის აღწერა: კურსის გავლა შეუძლია მომსახურების სექტორში დასაქმებულ წინა ხაზის თანამშრომლებს, ასევე, ადამიანებს რომელთა პროფესიული საქმიანობა სმენის დარღვევის მქონე პირებთან კომუნიკაციას, მათ კონსულტირებასა და მათთვის მომსახურების გაწევას უკავშირდება.
ტრენინგის ძირითადი თემები:
ტრენინგის მიზანი: მომსახურების სექტორში დასაქმებული, წინა ხაზის თანამშრომელთა გადამზადება, სმენისა და მეტყველების სირთულეების მქონე მომხმარებელთან ეფექტიანი მომსახურებისა და გარკვეულ დონეზე კომუნიკაციის განხორცილების უზრუნველყოფის მიზნით.
ტრენინგის შედეგი: ტრენინგის მონაწილეები შეძლებენ კურსის შესაბამის დონეზე დაამყარონ კომუნიკაცია ყრუ და სმენის დარღვევის მქონე პირებთან და აღმოუჩინონ შესაბამისი დახმარება.
მონაწილეობის წინაპირობა: სასურველია მონაწილეს მომსახურების ტრენინგი ჰქონდეს გავლილი.
მიზნობრივი ჯგუფი: ტრენინგი საინტერესოა იმ პირებისთვის, ვინც მომსახურების სფეროში ყრუ და სმენის დარღვევის მქონე პირებთან მუშაობს.
ტრენინგის ხანგრძლივობა: 24 დღე (64 საათი). დამკვეთის საჭიროებიდან გამომდინარე, სასწავლო ცენტრთან შეთანხმებით, შესაძლებელია მცირედი ცვლილების შეტანა სატრენინგო დღეთა რაოდენობაში.